درخشان ترین های اینترنت

. گلچینی از مطالب، تصاویر، ویدئو و سایت های کاربردی موجود در اینترنت
مشخصات بلاگ

سلام من حمید هستم مدیر این وبلاگ و مدت طولانی هست که در اینترنت هستم و روزانه به سایت ها و مطالب کاربردی و جالب زیادی بر می خورم که تصمیم گرفتم اونها رو در این وبلاگ قرار بدم تا شما ها هم از وجود این سایتها و مطالب با خبر بشین و شاید هم بدردتو بخوره و ممنون میشم که با نظراتتون من رو در انجام این کار یاری کنید و اگه سوالی هم داشتید خوشحال میشم کمکتون کنم .

بایگانی
 
شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ

تصاویر جالب و دیدنی

سلام یک سایت پر از تصاویر جالب و بسیار زیبا پیدا کردم که امید وارم خوشتون بیاد و ازش استفاده کنید و از تصاویرش لذت ببرید البته نمیشه این تصاویر رو ذخیره یا Save کرد ولی من راهی برای این مشکل دارم اگر خواستید بگین تا بهتون یاد بدم . لینک سایت در ادامه مطلب :

Interesting-and-spectacular-images.jpg


لینک سایت پاندای خسته :) http://www.boredpanda.com و http://www.boredpanda.org

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه