درخشان ترین های اینترنت

. گلچینی از مطالب، تصاویر، ویدئو و سایت های کاربردی موجود در اینترنت
مشخصات بلاگ

سلام من حمید هستم مدیر این وبلاگ و مدت طولانی هست که در اینترنت هستم و روزانه به سایت ها و مطالب کاربردی و جالب زیادی بر می خورم که تصمیم گرفتم اونها رو در این وبلاگ قرار بدم تا شما ها هم از وجود این سایتها و مطالب با خبر بشین و شاید هم بدردتو بخوره و ممنون میشم که با نظراتتون من رو در انجام این کار یاری کنید و اگه سوالی هم داشتید خوشحال میشم کمکتون کنم .

بایگانی
 
دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ

سایت های دانلود

سلام در این پست قصد دارم سایت های دانلودی رو که از بقیه نسبتا بهتر و بروز تر هستن رو معرفی کنم این سایت ها دو گروه هستند که در بعضی هاشون همه چی پیدا میشه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد و بعضی دیگه فقط در موضوع خاصی فعالیت میکنن مثلا نرم افزارهای اندروید که در ادامه مطلب میتونید آدرس این سایت ها و همچنین توضیحاتی درباره این سایت ها رو ببینید :


سایت میهن دانلود : http://mihandownload.com
این سایت که قدیمی ترین سایت در زمینه دانلود هست و بیش از 17 هزار نوع مطلب در زمینه های بازی، نرم افزار، تصاویر و ... وجود دارد که همگی رایگان هستند و در این سایت امکانات دیگری نیز هست که از جمله آنها میشود به انجمن، بخش موبایل، بخش فروش هایت و دامنه و فروشگاه این سایت اشاره کرد .

سایت دانلود ها : http://www.downloadha.com
در این سایت نیز بیش از 11 هزار نوع مطلب در زمینه های بازی، نرم افزار، تصاویر و ... وجود دارد که همگی رایگان هستند و در این سایت امکانات دیگری نیز هست که از جمله آنها میشود به انجمن، بخش موبایل و فروشگاه این سایت اشاره کرد .

این دوسایت یعنی میهن دانلود و دانلود ها اصلی ترین و بروز ترین سایت ها در زمینه دانلود هستند .

سایت اندرویدها : http://www.androidha.com
این سایت در زمینه ی نرم افزار ها، بازی ها، اخبار و آموزش های اندروید فعالیت میکند و بروز ترین و جدید ترین نرم افزار ها و بازی های کم حجم و همچنین HD و با حجم های زیاد را قرار میدهد و بازی های قرار داده شده در این سایت سالم و بدون مشکل اجرا میشوند و تست شده هستد و در زمینه ی آموزش مطالبی رو به صورت رایگان و بعضی ها رو به صورت غیر رایگان قرار میدهد که برای خرید آنها باید در سایت عضو شوید و همچنین در انجمن این سایت نیز lمطالب قرار داده میشود که میتوانید از آنها نیز استفاده کنید .

سایت اندرویدیها : http://androidiha.com
این سایت نیز در زمینه ی نرم افزار ها، بازی ها، اخبار و آموزش های اندروید فعالیت میکند و بروز ترین و جدید ترین نرم افزار ها و بازی های کم حجم و همچنین HD و با حجم های زیاد را قرار میدهد و بازی های قرار داده شده در این سایت سالم و بدون مشکل اجرا میشوند و تست شده هستد و این سایت فروشگاه نیز دارد که در آن محصولات مربوط به اندروید به فروش میرسد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه