درخشان ترین های اینترنت

. گلچینی از مطالب، تصاویر، ویدئو و سایت های کاربردی موجود در اینترنت
مشخصات بلاگ

سلام من حمید هستم مدیر این وبلاگ و مدت طولانی هست که در اینترنت هستم و روزانه به سایت ها و مطالب کاربردی و جالب زیادی بر می خورم که تصمیم گرفتم اونها رو در این وبلاگ قرار بدم تا شما ها هم از وجود این سایتها و مطالب با خبر بشین و شاید هم بدردتو بخوره و ممنون میشم که با نظراتتون من رو در انجام این کار یاری کنید و اگه سوالی هم داشتید خوشحال میشم کمکتون کنم .

بایگانی
 
پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ب.ظ

عکس گرفتن از صفحات اینترنتی

سلام شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید از یه صفحه ی اینترنتی تصویری کامل از ابتدای سایت تا انتهای آن تهیه کنید، تا قبل از این اگر این کار را با نرم افزار Paint انجام میدادید و همیشه تنها قسمتی از صفحه قابل عکس گرفتن بود با افزونه ای که امروز به شما معرفی میکنم میتوانید به راحتی و از تمام صفحه عکس بگیرید پس با ما همراه باشید :


1- افزونه awesomescreenshot :
با استفاده از این افزونه که قابلیت نصب بر روی فایرفاکس و همچنین گوگل کروم را نیز دارد میتوانید به راحتی از تمام صفحه یا فقط قسمتی که در آن هستید و یا با انتخاب خود از هر قسمت از صفحه که بخواهید میتوانید عکس بگیرید . برای نصب این افزونه به لینک های زیر میتوانید مراجعه کنید : 

برای نصب بر روی مرورگر گوگل کروم : Google Chrome

برای نصب بر روی مرورگر فایرفاکس : Fire Fox

2- افزونه evernote :
این افزونه قابلیت نصب بر روی فایرفاکس ، گوگل کروم ، سافاری و اپرا را دارد برای نصب این افزونه میوانید به آدرس زیر مراجعه کنید . برای استفاده از این مرورگر همچنین باید در سایت عضو باشید :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه